
INTRAMARK Kft. |
Az INTRAMARK Kft. 1992 óta tölt be vezető szerepet minőségi tömítéstechnikai termékek magyarországi forgalmazásában.
A 100%- ban magyar tulajdonú, ISO 9001-2001 minősítéssel rendelkező cég elsősorban a hazai csapágy-forgalmazók minőségi tömítéstechnikai beszállítója. Cégünk exportra és első beépítésre is szállít.
30 munkatársunkkal és 3 telephelyünkön összesen mintegy 2800 m2 raktár és irodaterülettel állunk az Önök rendelkezésére, immár több mint 25 éve. Cégünk alapfilozófiája, hogy a tömítéspiacon a legszélesebb választékot nyújtsa, valamint olyan készletmennyiségekkel rendelkezzen, ami nagyobb darabszámokra leadott vevői megrendelések azonnali teljesítését is lehetővé teszi. Partnereink megrendelései minden esetben még a rendelés napján elhagyják telephelyünket, így a megrendelt tömítések akár már másnap beépítésre kerülhetnek.
1991: Cégalapítás
1992: Tömítéstechnikában az irányvonal meghatározása, kezdő raktári készletek kialakítása
1992 - 2000: Folyamatos készletbővítések, majd egy 260 m2-es telephely megvásárlása
2002: Kolozsvári telephely megnyitása, ahol mára a magyarországi választékkal és raktári mennyiségekkel
állunk partnereink rendelkezésére.
2002-2006: Új emberi erőforrások bevonása, valamint új cikkcsoportok felvétele
2007: Januárban az INTRAMARK Kft. megnyitja új debreceni telephelyét, mellyel több, mint 700 m2-re bővül raktárterülete.
Ugyanebben az évben üzembe helyezzük saját tulajdonú CNC tömítésesztergánkat, amivel egészen Ø400mm-es külső
átmérőig vállaljuk HIDRAULIKA és PNEUMATIKA tömítések, radiális tömítések, vezetőelemek azonnali gyártását.
2010 április: Magyarországi telephelyünkön megkezdjük az SKF tömítés termékek forgalmazását.
2011: Kolozsvári telephelyünkön átadásra kerül új, saját tulajdonú, több mint 700 m2-es raktár és irodaépületünk. Munkatár-
saink létszáma a két telephelyen eléri a 18 főt.
2015: Budapesti telephely és új webáruház indítása
Mit nyújtunk Önöknek a közel 20 éves szakmai tapasztalat mellett?
A magyarországi tömítéspiac legnagyobb választékát raktárról, azonnal:
- 4500 raktári méret ipari NBR és VITON szimeringet
- Több, mint 1000 raktári méret járműipari szimeringet
- 4000 raktári méret NBR és VITON O-gyűrűt valamint Quadring-et
- 2500 raktári méret hidraulika és pneumatika tömítést (PU és NBR karmantyúk, rúdtömítések,
teflon-bronz rúd és dugattyútömítések, szennylehúzók, sortömítések, kompakt tömítések, komplett dugattyúk,
vezetőszalagok) - Gumizsinórokat, o-gyűrű szetteket, V-gyűrűket, zárósapkákat
- Rögzítőgyűrűk teljes választékát tengelyre és furatba (DIN 471, 472, 6799)
- Egyedi tömítésgyártást kilenc féle fő anyagból és ezek speciálisan módosított változataiból: PU (poliuretán), NBR, FPM/VITON, EPDM, MVQ (szilikon), PTFE (teflon), POM (poliacetál), PA (poliamid) és egyes tömítés elemeket akár alumíniumból. Több, mint 120 féle standard tömítésprofillal, és egyéb programozható forgástest profilokkal.
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01722
Kedvezményezett neve: INTRAMARK Kereskedelmi, Szolgáltató és Marketing Korlátolt Felelősségű Társaság
Projekt címe: Komplex Vállalatirányítási Rendszer bevezetése az INTRAMARK Kft-nél
A feltételesen vissza nem térítendő támogatás összege: 15 962 720 Ft
A projekt összköltsége: 39 906 800 Ft
Támogatás mértéke: 40 %
Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01722
Projekt tartalmának bemutatása:
Az INTRAMARK Kereskedelmi, Szolgáltató és Marketing Korlátolt Felelősségű Társaság által megvalósítani kívánt GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01722 azonosítószámú, Komplex Vállalatirányítási Rendszer bevezetése az INTRAMARK Kft-nél című pályázati programját, 4031 Debrecen, Köntösgátsor 10. szám alatt található telephelyén valósította meg.
A fejlesztés célja és indoka: Napjainkban az ERP rendszerek alkalmazása egyértelműen a versenyképesség alapvető feltételévé vált. A nálunk bevezetett rendszer nem tudja ellátni hatékonyan a szerepét. A hatékonyság biztosításához egy új ERP rendszer bevezetése szükséges a régi helyett. Az új infokommunikációs rendszer segítségével kinyerhető statisztikai, gazdasági adatok a későbbi folyamatok-, erőforrások optimalizálására, ezáltal a bevételek növelésére, a kiadások csökkentésére használható.
Az általunk elérni kívánt célok megvalósításához informatikai eszközöket veszünk igénybe, ami a mi esetünkben Helix Vállalatirányítási Rendszer bevezetését jelenti 13 funkcionális területtel. A licenszek költségei mellett a bevezetés, testreszabás, oktatás és betanítás költségei jelennek meg. A projekt a Széchenyi Terv Plusz program keretében valósul meg.
Fizikai befejezésének dátuma:2021. 12. 31.

GINOP-1.2.8-20-2020-01503

